måndag 9 april 2012

True Blood säsong 4.

I påsk har jag underhållit mig med den fjärde säsongen av den oerhört rökiga serien True Blood. Säsongen var bättre än de två senaste men långt ifrån lika bra som den första. Men nu är jag i alla fall ikapp och kan hänga med i sommar. Fint med en till sommarserie.

Lite + och - här då:

+ Eric som tappar minnet. Så fin, fick mig med att ÄLSKA honom.
+ När Eric kallar Sookie för Snookie.
+ Sookie tillsammans med Eric som tappat minnet, fina.
+ Att Jason inte blev en werepanter.
+ När det pratas svenska. Det är det BÄSTA i hela True Blood. Godric är så bra på det..
+ Att Alcide var med.
+ SAM! Och att han fick så fint avslut med sin bror. Inte att han dog alltså, utan att de sa att de älskade varandra.

- Lite för MYCKET olika övernaturliga arter... 
- En aning seg story.
- En väldigt tråkig big bad.
- Att Jessica dumpade Hoyt. Jag tycker ju så mycket om Hoyt.
- Jesus dog. Neeeej.
-Tara dog. Neeeeej.
- Att Sookie inte valde Eric på slutet.

1 kommentar:

johanna sa...

svaR: haha ja eller hur, han hade nog inte passat som Riley, men han passar bra som lindsay haha :)