tisdag 27 mars 2012

True Blood säsong 3.


Tittade för ett tag sen igenom även den tredje säsongen av True Blood. Helt klart bättre än den andra (men det var inte så svårt) men långt ifrån lika bra som den första. Tycker denna säsong saknar en riktigt story, det händer inte så mycket. Detta med att Sookie var en fairy känns lite.. Ja, odd. Men visst.

Gillar fortfarande Sam riktigt mycket! Det var det väldigt spännande med han och Bill. Synd bara att det inte var på riktigt.. Men hans storyline med hans birthfamily och de var allt lite konstig. Och gillar inte flashbacken man fick se. Han ska ju vara snäll och gosig. Inte ond. Gillade dock att två Vampire Diaries skådisar (bild 3) var med i samma avsnitt. Fast mot slutet, dödade Sam sin bror? Jag hoppas inte! Han ska ju som sagt vara snäll och gosig. Så, han kan väll ha skjutit bredvid? Eller i armen? Eller benet?

Kan inte säga att jag har något emot den nya werewolfen Alcide heller. Om Sookie nu vägrar Sam så tycker jag allt hon ska satsa på Alcide. Är inte helt pepp på fortsättningen (även fast Alcide peppar mig) men ska fortsätta se så klart. Går ju inte bara att sluta så här mitt i.

Inga kommentarer: